Doa Penerang Hati dan Memulakan Bacaan







Ya Allah, bukakanlah ke atas kami hikmatMu
dan limpahilah ke atas kami khazanah rahmatMu,
wahai Tuhan Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.
Wahai Tuhanku, tambahkanlah ilmuku dan luaskanlah kefahamanku.
Wahai Tuhanku, lapangkanlah dadaku dan mudahkanlah urusanku


Wednesday, January 26, 2011

SMK Taman Tun Dr. Ismail (TTDI)

Bismillah...

Alhamdulillah ya Allah..syukur yang tidak terhingga atas segala ketetapanMu...

Semoga segala cabaran dapat kutempuh dengan tenang dan penuh komited demi memperjuangkan tugas seorang PENDIDIK. Amin...

Akan melapor diri di sekolah tersebut pada Isnin, 7hb Februari 2011. yaAllah permudahkanlah segala urusanku.... Amin...

Semoga saya dapat berkhidmat dengan gembira di sana. Ini adalah 'research' yang saya buat pada malam ini.


Amacam? ceria kan mereka para guru pada Hi-Tea Guru dan PIBG 2010 yang lalu? Excited saya tengok gambar ni! semoga saya dapat join and gumbira seperti mereka! 


Pengetua bersama murid pada Majlis Restu SPM 2010...Alhamdulillah...syukur tak terhingga yaAllah...saya bersemangat! kekalkanlah semangatku ini selama2nya yaAllah...hanya padaMu ku menyembah dan padaMu ku mohon pertolongan...Sesungguhnya Engkau Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...('',)


Selamat berkhidmat rakan-rakanku sekalian.

So much HOPES by, 
Teacher Nabila, 
SMKTTDI Kuala Lumpur.



2 comments:

Cikgu Fieza said...

bella, i pon tak sabar nak tulis mcm u.

Nabila, SMKTTDI.

huahua...best2!

Noor Nabila Jasni Teoh said...

hehee..soon ko plak!