Doa Penerang Hati dan Memulakan Bacaan







Ya Allah, bukakanlah ke atas kami hikmatMu
dan limpahilah ke atas kami khazanah rahmatMu,
wahai Tuhan Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.
Wahai Tuhanku, tambahkanlah ilmuku dan luaskanlah kefahamanku.
Wahai Tuhanku, lapangkanlah dadaku dan mudahkanlah urusanku


Friday, March 4, 2011

LARI!!!

saya nak lari daripada banyak jawatan di sekolah BOLEH TAK???

huhu!

baik ke tak baik?

saya dah lari daripada jadi pengurus kelab bowling! huhu...

reason:
1. saya lebih berminat dengan badan beruniform!
2. saya tiada ilmu bowling! tak seronok datang kelab tanpa boleh mengajar students tachnique and sebagainya tntang bowling, apa guna guru penasihat kan? mesti la untuk memberi nasihat! huhu

sekarang ada kemungkinan saya akan memegang guru kelas, sebab guru tersebut GSTT dan dah tukar kerja ke Maybank! huhu

hope tidak!

^_^

No comments: