Doa Penerang Hati dan Memulakan Bacaan







Ya Allah, bukakanlah ke atas kami hikmatMu
dan limpahilah ke atas kami khazanah rahmatMu,
wahai Tuhan Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.
Wahai Tuhanku, tambahkanlah ilmuku dan luaskanlah kefahamanku.
Wahai Tuhanku, lapangkanlah dadaku dan mudahkanlah urusanku


Tuesday, October 25, 2011

KEM 1 MURID 1 SUKAN, MELAKA




makan time


sleep time 


Gediksss time


bersukan time




laugh time


and
our major time spent, 

POSING!!! 

Cikgu Izani with the students
confuse tak mane cikgu mane students? =D

Weeee... 





Before we go back HOME, key-ell here we come!


Al-kisah 'amik kueh'



20 Oktober 2011, 430 petang.
Tiba sahaja di hotel, kami dijamu minuman petang.
saya beratur mengambil kuih
tiba sahaja giliran saya,

Saya: Hmmm..saya nak ambil untuk 10 orang terus. So 10 biji kuih la ye.

Pemberi makanan (cikgu sekolah lain): Eh, tak boleh, semua ambil sendiri.

Konflik dalam diri: Erk. Biar la saya nak ambil tuk semua orang terus.Takyah la semua kene beratur panjang. Ni sah dia ingat aku students.

Saya: Errr..saya cikgu. Saya nak ambil untuk semua ni.

Pemberi makanan (cikgu sekolah lain): Ha? owwhh!!!ok ok...sorry sorry! Boleh boleh!



Haha! Maka selamat lah kami menjamu selera pada petang tersebut... :)

My student's comment :D
*wink*





last but not least





don't forget...





Laugh till your cheeks hurt! 


Alhamdulillah!

I hope this carrier will keep me young... :)

No comments: