Doa Penerang Hati dan Memulakan Bacaan







Ya Allah, bukakanlah ke atas kami hikmatMu
dan limpahilah ke atas kami khazanah rahmatMu,
wahai Tuhan Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.
Wahai Tuhanku, tambahkanlah ilmuku dan luaskanlah kefahamanku.
Wahai Tuhanku, lapangkanlah dadaku dan mudahkanlah urusanku


Monday, May 7, 2012

STRESS???


owh saya tidak stress...
Soalan exam paper Biology Form 4 baru hantar reso

owh saya tidak stress...
nanti kena stapler set soalan, 140 set sahaja

owh saya tidak stress...
Soalan exam Science Form dari jabatan tak sampai sekolah lagi

owh saya tidak stress...
Syllabus Form 3 agak ketinggalan compared to rancangan tahunan

owh saya tidak stress...
students form 3 still belum sedar exam next week and still nak main-main dalam kelas

owh saya tidak stress...
kene observe dgn ketua panitia tadi

owh saya tidak stress...

eh ada lagi

owh saya tidak stress...
minit mesyurat panitia moral belum buat

owh saya tidak stress...
risau bagaimana students jawab soalan BIO, Science and Moral nanti

owh saya tidak stress...
bagaimana mahu menyemak keSEMUA KERTAS EXAM waktu cuti sekolah nanti

owh saya tidak stress...




No comments: